.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قيمت دلار از 2450 تومان پايين‌تر نمي‌آيد

شمال نیوز: نايب رئيس کنفدراسيون صادرات گفت: يکي از قدم‌هاي بزرگي که دولت بايد در راستاي رفع تحريم‌ها مدنظر قرار دهد رفع تحريم بانک مرکزي است زيرا تحريم بانک مرکزي و نقل و انتقالات پول بزرگترين مشکل فعالان اقتصادي است که بايد براي رفع آن چاره‌اي انديشيده شود.
محمد لاهوتي با بيان اين‌که مشکل تحريم‌ها در ايران پس از 10 سال با سياست و تدبير به سرانجام رسيده و قدم‌هاي اوليه براي حل آن برداشته شده است اظهار کرد: صحبت‌هاي اخير رئيس جمهور نيز بيانگر آن است که قطعا وي از موضوعاتي با خبر است که ما از آن‌ها بي‌اطلاعيم و با توجه به همان موضوعات بايد درراستاي رفع تدريجي تحريم‌ها گام برداشت.
وي با بيان اين‌که با توجه به مسير پيش رو سرمايه‌گذاري خارجي در کشور بهينه مي‌شود، گفت: کشور ما آماده جذب سرمايه گذاري‌هاي خارجي در حوزه‌هاي مختلف است و همچنين پتانسيل‌هاي بسياري را در حوزه‌هاي پتروشيمي و صنايع بزرگ دارد که همين پتانسيل‌ها جذابيت‌هاي زيادي را براي سرمايه‌گذاران خارجي فراهم مي‌کند.
لاهوتي با بيان اين‌که آنچه که مسلم است مديريت نرخ ارز توسط بانک مرکزي و دولت در شرايط فعلي است، خاطرنشان کرد: دولت قطعا بايد به اين نکته توجه کند که عليرغم آزاد شدن تمام پول‌هاي بلوکه شده ايران کاهش نرخ ارز به صلاح کشور نيست.لاهوتي در پايان با اشاره به اين‌که نرخ دلار 2450 توماني پذيرفته شده است و ما در بدترين شرايط نيز کاهش نرخ ارز بيشتر از اين ميزان را نخواهيم داشت گفت: ولي اين نرخ در صورت عدم کاهش نرخ تورم براي توليد و صادرات مناسب نيست.
دولت قطعا نرخ ارز را مديريت مي‌کند تا کاهش به يکباره‌اي نداشته باشد.به گزارش ايسنا، پس از چند روز مذاکره فشرده در ژنو، سرانجام کشورهاي 1+5 حق غني‌سازي در ايران را که سال‌ها مورد مخالفت برخي قدرت‌هاي جهاني به رهبري آمريکا بود، به رسميت شناختند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آذر 1392
نرخ ارز باید 1500 تومان شود تا تورم کاهش یابد صادر کنندگان فقط به فکر جیب خودشان هستند نه به فکر مردم پرتغال تامسون را کیلوئی 600 تومان با نرخ ریال می خرند و صن را صادر میکنند به نرخ دلار 2450 تومانی یعنی 4 کیلو پرتغال 1 دلار کجا انصاف است .
نا شناس 5 آذر 1392
تحلیل واقعاً بچه گانه و ساده لوحانه ای بود
مردم رو ... فرض کردین
قیمت واقعی دلار به بیان بسیاری اقتصاددانان و حتی مردم عادی کوچه و بازار زیر 800 تومن است و دولت قبلی تنها به خاطر کسری بودجه کلان قیمت دلار رو عمداً بالا نگه داشت و به نظر می رسه که این دولت هم در این یک زمینه حداقل کاملاً موافق دولت قبلی است.
نا شناس 5 آذر 1392
منظورش از بدترین شرایط چی بود؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.